دانلود مداحی سید جواد ذاکر

تمام مداحی های مرحوم سید جواد ذاکر را با کیفیت عالی در فرمت "ام پی تری" می توانید دانلود کنید

دانلود مداحی سید جواد ذاکر

تمام مداحی های مرحوم سید جواد ذاکر را با کیفیت عالی در فرمت "ام پی تری" می توانید دانلود کنید

پربیننده ترین مطلب
کانال تلگرام

کانال تلگرام سید جواد ذاکر

در این کانال تمام مداحی های مرحوم سید جواد ذاکر را با کیفیت عالی و حجم کم در فرمت MP3 می توانید دانلود کنید.

https://telegram.me/zaker_mp3

مداحی ذاکر در مورد زهرای اطهر (س)

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ق.ظ

مداحی های سید جواد ذاکر در مورد حضرت زهرا (س)

1- مداحی-(از چه من دیوانه دیوانه ترم امشب)-1.7 MB
2- مداحی-(جای زهرا بخدا جز دل مولا نباشه)-2.9 MB
3- مداحی-(یا اهل العالم فاطمة بضعة منی)-2 MB
4- مداحی-(بانوی بی مثل علی مایه فخر همگی)-613 kB
5- مداحی-(از چه من دیوانه دیوانه ترم امشب)-1.7 MB
6- روضه-(حضرت عباس و زیارت حضرت زهرا در بقیع)-2.8 MB
7- روضه-(دفن زهرای اطهر)-2.8 MB
8- روضه-(پیراهن خونی زهرای اطهر)-2.4 MB
9- روضه-(من چه کنم خدای من کوچه پر از حرامی و ... )-2 MB
10- روضه-(آنان که قمار عشق بازند)-4.1 MB

نظرات  (۲)

سلام ممنون بابت فایل ها لطفا مداحی مادر مادر مادر را هم قرار بدهید ممنون

سلام خدا خیرت بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی